Nytt år, ny styrelse, nya möjligheter?

Så nu sitter jag här tre dagar efter 2011 års DÅM som var i helgen. Vi var cirka 20 deltagare och ledare som deltog under DÅM:et i Skellefteå.
Vi träffades redan under fredagen då de allra flesta deltagarna kom till lokalen i Skellefteå och vi började med en våffelmiddag som var otroligt god, Och Kim var väldigt duktig på att grädda Våfflor!
Resten av kvällen bestod väl egentligen av att bara ta det lugnt och umgås.

Och på lördagen drog vi igång rätt tidigt med att gå igenom dagordningen och läsa igenom verksamhetsberättelsen.
Därefter inväntade vi Linda och började sedan mötet vid halv 11 tiden. Det diskuterades om både det ena och det andra, men jag tycker ändå att vi betade av många punkter väldigt snabbt.
Arbetsplanen gick bra att diskutera och det blev inte riktigt lika mysket diskussioner kring den som ifjol. Men nu har vi en arbetsplan även för kommande år.
En ny styrelse valdes och den ser ut som följande: Distriktsordförande: Amanda Nordenberg Vice distriktsordförande: Nicole Steegmans Kassör: Erik Moberg Sekreterare: Elin Grenholm och Ledamot: Gustav Bylund.
Där har ni alltså UNF Västerbottens Distriktsstyrelse för kommande år. Och jag är övertygad om att det kommer att bli ett riktigt bra år, och jag ser framemot att vi ska jobba tillsammans!

Det var allt jag har att säga!

//Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0