Spännande tider väntar

I helgen händer det!

Det är dags för Distriktsårsmöte, DÅM, för UNF Västerbotten. Det sker i Skellefteå, platsen att vara på i helgen, och på lördag smäller det! Ny budget, ny arbetsplan och ny styrelse ska väljas. Om du inte är anmäld men råkar befinna dig i Skellefteå så tycker jag att du ska ta och titta förbi, hör av dig till oss eller Kim Konsulent så får du mer info om var vi är och vad vi gör. Det kommer nämligen vara helgen med stort H, dagen med stort D och så vidare. Det är en extremt viktig helg och det är nu vi avgör hur nästa år ska bli.

Tiden framöver blir startsträckan för nästa distriktsstyrelse innan de lyfter och sätter standarden för året som kommer. Jag tror de kommer flyga högt över molnen och ta med oss på en otroligt spännande resa. Jag hoppas att ni andra har lika stort förtroende för dem som jag kommer att ha, och jag hoppas att ni kommer få ett riktigt roligt verksamhetsår i UNF år 2011.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0